miercuri, 14 aprilie 2010

Atentie Piatra Neamt !

Actiune de colectare a deseurilor de pe muntele Cozla !
 
Facem multe noi in timpul nostru, uneori si-n timpul altora. Unele lucruri ne animeaza, altele sunt iritante si incercam sa le evitam. Dar intotdeauna am apreciat oamenii care au avut grija de mediul inconjurator, chiar daca nu ne-am numit ecologisti sau Nature's keepers.

De aceea sprijinim Let's Do It, Romania! si de aceea va chemam sambata sa ne ajutati cu curatarea Cozlei. Stabilirea unei date cu luni de zile inainte va functiona cu siguranta, dar ne-am gandit ca o curatenie prealabila va functiona si mai bine.

Sambata, la orele 10:00, ne intalnim in fata la Colibele Haiducilor, pentru a face curatenie pe Cozla. Nu am cerut ajutorul autoritatilor locale, dar avem nevoie de saci menajeri (Brantner, va promovam cu mare drag daca ne ajutati) si apoi sa fie carati acei saci, pentru ca adunatul de gunoaie e una, caratul gunoaielor e cu totul altceva si e nevoie de un utilaj.
De asemenea, ar fi bine daca fiecare ar veni cu propriile manusi de acasa, nimeni nu dispune de fonduri sau altele pregatite pentru achizitionarea de manusi. Costa putin o pereche de manusi de curatenie, indoieli serioase vor exista atunci cand vor aparea oameni care vor sustine ca nu si le-au permis.

Ideea a venit de la Luminita (bar Dracones) si noi am salutat-o cu interes.
Anyways, va asteptam sambata, cine intarzie da cate o bere tuturor.
       
Anunt preluat de pe site-ul www.piatra-neamt-cultural.ro/


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contacteaza prin Yahoo Messenger

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More