miercuri, 26 mai 2010

Ecomoldavia curata lacul Pangarati !


Chiar daca vremea nu a tinut cu noi, Ecomoldavia a continuat cu proiectul de ecologizare a lacului Pangarati. Chiar daca peturile sunt cu milioanele si nesimtirea e mult peste asteptari, conteaza ca cineva vrea sa faca ceva. Isabela Nedelcu, Vlad Bindeac si ceilalti membrii ai ong-ului au pus la cale o tabara in care au adunat oameni de prin toate colturile tarii. Sambata 22.05.2010 pe la ora 10:00 a avut loc conferinta de presa din sala de sport a scolii generale din comuna Pangarati unde au venit reprezentati ai I.G.S.U (Inspectoratul General pt. Situatii de Urgenta), A.P.M.NT  (Asociatia Protectia Mediului Neamt), Garda de Mediu si Primaria Pangarati. Iar pe la ora 11:30 ne-am apucat de am strans din milioanele de peturi ce plutesc pe malurile lacului Pangarati. Au venit si satenii de au dat o mana de ajutor, am strans am impachetat si-au fost transportate unde trebuie.

Din punctul meu de vedere ca voluntar mi-a facut o imensa placere sa ii cunosc pe toti cei care au luat parte la aceasta actiune si sa schimbam idei si parerei despre diverse lucruri. Mi-am facut prieteni de suflet pe care nu am sa ii uit niciodata. Mi-a sarit in inima fericirea cand am vazut atatia oameni entuziasmati de acest proiect si de zona unde locuim. Veniti de la Bucuresti, Cluj, Iasi, Piatra Neamt,  ne-am asezat cu totii la aceeasi masa unde am vorbit si-am discutat diverse pana spre dimineata. Oameni care nu stiu daca am sa ii mai intalnesc vreodata dar care mi-au marit dorinta de a locui in aceasta tara, simpatica sau antipatica uneori...
 

 


3 comentarii:

Vlad Bindac spunea...

Multumim Lucian pentru cuvintele frumoase. Si pentru noi, organizatorii, a fost o surpriza sa vedem ce oameni faini s-au adunat. Ma bucur ca te-am cunoscut si sper sa ne fii alaturi si pe viitor. Te rog sa-mi trimiti cate-un mail pe adresa personala de fiecare data cand ai cate-o actiune. Sper sa ne revedem cat mai curand! Succes!

Lucian spunea...

Si eu va multumesc ca am fost acceptat la autoinvitatia aceasta si ca am participat alaturi de voi si ceilalti voluntari. Felicitari Ecomoldavia si astept invitatiile viitoare...

Ecologia salveaza Romania!

Alex spunea...

Am trecut duminica pe langa lacul Pangarati si am oprit acolo intr-o parcare sa facem cateva poze. Am vazut ca erau montate si niste tomberoane ecologice de 1st Criber. Cred ca e vorba de Criber NET, compania de vizavi.
Bravo.

Aici aveti si o poza : http://img33.imageshack.us/img33/2736/tomberonecologic1stcrib.png

Trimiteți un comentariu

Contacteaza prin Yahoo Messenger

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More