joi, 8 iulie 2010

Acceptat in tabara din Tara lui Andrei

Raspunsul meu a fost unul pe masura... Voi ce spuneti? Am fost acceptat sa merg ca insotitor al elevilor unor scoli de prin Romania in tabara ecologica de la Cheia jud. Prahova. Multumesc echipei din Tara lui Andrei.
Mai multe detalii despre tabara gasiti la urmatorul link:
Fw: Confirmare voluntari Tabara din Tara lui Andrei - seria2 - tabel okThursday, July 8, 2010 2:51 PM
From: "Caloianu L-M" caloianu_lucian@yahoo.com
To: "Despina Stoica"


Buna ziua,

Doamna/ Domnisoara Despina Stoica, cu mare stima si repect va scriu de peste hotare ca nu voi reusi sa ajung in tabara. Imi pare foarte foarte rau. Este tot ce mi-am dorit si ceea ce fac la momentul actual, ecologie, voluntariat! Doresc daca se poate sa alegeti pe cineva care este de prin zonele rurale si care si-ar dori foarte mult o astfel de excursie, doar numai daca se poate! Poate la celelalte activitati voi participa cu placere si oricum vor fi promovate si pe blog-ul meu...
Va multumesc!

Cu stima si respect, Caloianu Lucian Mihai
Voluntar
Contact:
Telefon: 0040 /             
             0039 /


From: Despina Stoica
Subject: Fw: Confirmare voluntari Tabara din Tara lui Andrei - seria2 - tabel ok
To: caloianu_lucian@yahoo.com
Date: Tuesday, July 6, 2010, 12:22 PM

Buna Lucian,

sper ca ai asteptat cu nerabdare raspunsul pe care ti-l dau acum: MERGEM IN TABARA DIN TARA LUI ANDREI!

aceasta inseamna ca te-am selectat dintre multii candidati la distractie responsabila!

In ce serie mergem?

seria 2: 25 - 31 iulie. Atentie, aceasta inseamna ca ne intalnim in tabara pe 24 iulie la pranz (sambata)

Unde? Cheia, judetul Prahova
Masa, casa gratis, transportul il decontam noi pe baza documentelor de calatorie in original (bilete de tren, autobuz, etc)

Organizare

•copiii care ajung in Tabara din Tara lui Andrei sunt castigatorii concursului Scoala lui Andrei (concurs eco-civic desfasurat pe http://www.taraluiandrei.ro/, sectiunea Scoala)
•profii care au grija de ei sunt profii lor de la scoala (1 cadru didactic la 1 grupa de 12 - 30 de copii)
•vor fi 3 voluntari/grup de copii
•copiii sunt in clasele 5-8 sau 1-4

Vii, da?

O zi faina!
Despina


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contacteaza prin Yahoo Messenger

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More