marți, 6 iulie 2010

Colectarea selectiva din Italia!

Aflandu-ma in Italia cu gandul catre Romania si activitatea mea ecologica de acolo, m-am gandit sa va scriu despre colectarea selectiva de aici.

Sticla de bere, geamurile sau oricare alt obiect de sticla este colectat  la tomberoanele de culoare albastra!
Plasticul si aluminiul se colecteaza impreuna si se depoziteaza in tomberoanele de culoare galbena.
Materialele care pot fi folosite ca ingrasamant sunt selectate si ele sub denumirea de RSU (am sa intreb ce inseamna ca nu stiu inca) si se depoziteaza in tomberoane de culoare negre. Si tot in tomberoane negre se mai depoziteaza si sacul Organico, adica resturile care ne raman de la gatit...
Hartia si cartonul se colecteaza impreuna si au un tomberon putin mai mare de culoare maro.

Cand duc gunoiul, cate pungi am? Astept raspuns intr-un comment!!

Pare hazliu, nu?
DAR ECOLOGIC!
Totul se refoloseste..

(poze in curand)


24 comentarii:

Anonim spunea...

depinde...:p

Lucian spunea...

Depinde de ce?

Anonim spunea...

de cat gunoi ai..

Anonim spunea...

daca ai din toate categoriile de mai sus te duci cu 5 pungi..in cazul in care nu amesteci RSU-ul cu resturile de mancare..oricum..e curios cat timp iti ia sa selectezi gunoiul si cat spatiu iti ocupa toate pungile astea prin casa..

Lucian spunea...

Bun raspuns, anonimule/a! Nu imi mananca mult timp pt ca am pe balcon 5 cosuri de gunoi iar cand arunc ceva, arunc selectiv, deci nu pierd mult timp, poate doar cand spal cosurile ori ca folosesc mai multe pungi... Numai bine!

Anonim spunea...

ma gandeam ca tii cosurile pe balcon..ca deh..unde altundeva..

Lucian spunea...

Cum e vremea la Cluj?

Anonim spunea...

naspa...da mno..e bine s-asa rau :)

Lucian spunea...

Si, cu cine am onoarea?

Anonim spunea...

in italia ploua?

Lucian spunea...

In Italia nu am vazut picatura de ploie de 2 saptamani, este foarte cald! Mai intreb odata, cu cine am onoarea?

Anonim spunea...

atunci te faci ca ploua :-?

Lucian spunea...

Era o simpla intrebare, raspunzi sau nu... E alegerea ta! Have a nice day...

Anonim spunea...

the same old lucian..te-ai ofticat?>:)

Lucian spunea...

E urata atitudinea ta, am intrebat frumos de 2 ori si continuii sa o tii asa. Poti spune ca nu vrei sa zici sau poti spune cine esti dar nici sa o lungesti de parca ar fi un joc...

Anonim spunea...

bah...da chiar nu-ti dai seama??..trist..:(..si da..imi place sa ma joc..parazitule(ca mno..poate asa te prinzi)

Lucian spunea...

Ooo parazit-o cum de ma cauti pe google? si cum de ai dat de blog-ul meu? Si in plus eram la ignore... nu mai sunt acolo?

Anonim spunea...

ba da mai esti..ce..yo nu??..da cica tu erai ala care ma saluta din italia..asa mi s-a zis..ciudat..avand in vedere ca nu ma salutai cand erai in ro..si referitor la blog..ma uit de ceva vreme pe el..ca sunt curioasa de activitatea ta de ecologist :p

Lucian spunea...

Da, era un salut! Nu o invitatie pe blog-ul meu :))

Lucian spunea...

Ma bucur, si iti place ce citesti?

Lucian spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

mda..chiar ma uitam unde pot sa reciclez si yo..si ma gandesc sa-mi fac licenta pe etica mediului..:-?..deci mna..e de ajutor :)

Lucian spunea...

Nu ai pt ce! Spor la citit in continuare...

Anonim spunea...

n-am zic ms data trecuta :)) :P..da uite zic acum..ms..

Trimiteți un comentariu

Contacteaza prin Yahoo Messenger

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More